نرم افزار مدرسه

نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا
مشخصات بلاگ
نرم افزار مدرسه

شرکت مهندسی و تحقیقاتی طرح اندیشان تولید در راستای ارتقاء تلفیق نهاد آموزش و پرورش و عصر ارتباطات و اطلاعات گام برداشته و بر اساس اصول علمی برای آموزش و پرورش یک نرم افزار کامل هوشمند طراحی کرده است.
نرم افزار مدارس هوشمند با نام تجاری توانا دارای تمام امکاناتی است که بتوان تمام کارهای مدرسه را با آن انجام داد.
پکیج توانا در تمام موارد مدیریتی و آموزشی می تواند جواب گوی هر نیازی در مدرسه باشد

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سخنی با مدیران مدارس

معرفی و مقدمه - سخنی با مدیران



نرم افزار مدرسه

نرم افزار مدیریت مدارس توانا کاملترین پکیج مدیریتی ارائه شده به صورت اپلیکیشن – وب می باشد که با ایجاد ارتباطی منسجم و هوشمندانه با تمامی زیرسیستم های تشکیل دهنده خود سعی در اجرای اهداف زیر را دارد :


  • تسهیل و مکانیزه نمودن امور مدیریتی مدارس
  • یکپارچه‌سازی اطلاعات جهت ارائه تحلیل های مفید به منظور اتخاذ تصمیم های مناسب مدیران ( یعنی کمک به مدیریت در تحلیل روند آموزشی با بهره‌گیری از انواع گزارشات و نمودارها)
  • افزایش کارایی و بهره‌وری
  • همچنین جلوگیری از انجام کارهای تکراری و وقت گیر در مدارس

 

 

پکیج جامع نرم افزاری مدیریت هوشمند مدارس توانا در جهت هوشمندسازی مدارس با هدف کمک به مدیریت و تحلیل اطلاعات مدارس از 5 ماژول زیر تشکیل گردیده است :

 

 مدیریت کلیه امور آموزشی ، پرورشی و انضباطی دانش آموزان

 مدیریت وب سایت مدرسه ( پورتال مدارس )

 نرم افزار جامع پیام کوتاه ( ویژه مدارس هوشمند )

 نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک دانش آموزان

 نرم افزار مدیریت جامع گزارشات نموداری و کارنامه های کمی و کیفی دانش آموزان

 

سخنی با مدیران : مدیران توانمندی که در نظر دارند مدارسشان به عنوان یکی از مدارس برتر و پیشرو در عرصه هوشمندسازی به معنای واقعی آن باشد تا بتوانند هم دانش آموزان بیشتری را جذب نمایند و هم دانش آموزان بااستعدادتر و تواناتر را وارد جامعه سازند هرگز به محدودیت ها راضی نیستند.

 به عنوان مثال می توان از پنل های sms ساده ای استفاده نمود که ماهانه و یا هفتگی نمرات دانش آموزان را کم و بیش و با زحمت و دردسر و محدودیت های فراوان به صورت دستی به والدین ارسال نمایند. برخلاف تصور بسیاری از مدارس استفاده از یک پنل ساده sms هرگز به معنای هوشمندسازی مدارس نمی باشد.

هوشمندسازی مدارس به معنای مکانیزه نمودن مدارس با کمک سخت افزار ها و نرم افزارهای مناسب طراحی شده برای مدارس می باشد. حتی در مدارسی که با آنها مواجه شده ایم فقط برد هوشمند و ویدئوپروژکتور را در کلاس ها نصب نموده اند و عملا از آن هیچ استفاده ای نمی کنند. چرا که استفاده از این ابزارها نیاز به دانش معلمین و همچنین استفاده از برنامه های درسی الکترونیکی که به صورت قابل اجرا بر روی این بردهای هوشمند باشد دارد.

آیا معلمان واقعا اسلایدشو یا پاورپوینت و یا برنامه درسی الکترونیکی لازمه را در مدارس مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند از طریق برد هوشمند به دانش آموزان مفاهیم درسی را به شکل بصری انتقال دهند؟

بنابراین می توان نتیجه گرفت شاید فقط نامی از هوشمندسازی را یدک کشیده ایم و هنوز به مرحله عملی  واقعی استفاده از این ابزارهای آموزشی نرسیده ایم.

نکته بعد اینکه چه راه حل ساده ای جهت پیشرفت تحصیلی و نظارت و کنترل بیشتر با استفاده از فناوری اطلاعات را در مدارس می توان اعمال نمود؟ راه حلی که فقط نامی از هوشمندسازی را نداشته باشد و به معنای واقعی آن را مورد استفاده قرار دهند؟

چه راه حل جالبی وجود دارد تا والدین از وجود سیستم های پیشرفته هوشمندسازی مدارس لذت ببرند و مدرسه شما را به عنوان یک مدرسه نمونه به دیگران معرفی نمایند؟

 هر نیازی را که یک مدرسه داشته باشد  پاسخ خود را می تواندبدون هیچ محدودیتی و به صورت کامل از پکیج نرم افزاری طلای نرم دریافت نماید.

نرم افزار توانا با کاربری بسیار ساده ای طراحی گردیده تا حتی افراد با دانش اندک کامپیوتری هم به راحتی از آن استفاده نمایند. استفاده از این نرم افزار گام مهمی در مسیر هوشمندسازی واقعی مدارس می باشد که مدارس به راحتی می توانند از آن بهره ببرند و نتیجه تلاش و استفاده از این ابزار هوشمند را نیز به والدین انتقال دهند. امری که واقعا والدین قادر به مشاهده نتایح استفاده از تکنولوزی های روز دنیا باشند و از آن لذت ببرند.


 ارسال sms های کارنامه دانش آموزان توسط سیستم توانا بدون هیچ محدودیتی در هر بازه زمانی دلخواه ( روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، 3 ماهه ، و یا هر بازه ای از زمان ) جهت اطلاع رسانی به والدین آنها را مشتاق به پایدار نمودن فرزندانشان در آن مدرسه می نماید. زمانی که sms حضور و غیاب فرزندانشان را در موبایل مشاهده می کنند ، احساس رضایت و آسودگی خیال پیدا خواهند کرد. زمانی که آنها را از وضعیت تحصیلی و آموزشی فرزندشان از طریق sms مطلع می کنید ، زمانی که کارنامه های زیبا و نمودارهای مقایسه ای را در اختیارشان قرار می دهید که به دلیل اتوماتیک طراحی شدن در بازه های زمانی کمتری نسبت به گذشته که به دلیل دستی بودن ماهانه و یا هر چند ماه یکبار تهیه می شدند ، به عنوان یک مدرسه نمونه و برتر در ذهن والدین حک خواهید شد که گامی بلند و مؤثر را در جهت پیشرفت دانش آموزان برداشته اید.  تجربه نشان داده چنانچه از سیستم های هوشمندسازی ضعیف استفاده نمائید نه تنها باعث جذب دانش آموز نمی گردد بلکه باعث تنزل در تعداد دانش آموزان آن مدرسه شده است. سیستم هایی که حضور و غیاب در آنها مشکل دارد و باعث می شود sms ها ارسال نگردند و یا نامنظم ارسال گردند منجر به نارضایتی و نگرانی والدین می شود. بنابراین انتخاب نرم افزار هوشمندسازی خوب تنها انتخاب یک نرم افزار با هزینه پایین و یا امکانات جزئی و غیرضروری زیاد نمی باشد ، بلکه یک سیستم خوب باید در نظر گیرنده نیازهای اساسی مدرسه باشد و البته با توجه به مسئولیت های سنگین و پرزحمت معاونین باید این ماژول ها بدون هیچگونه باگ و مشکل نرم افزاری به ارائه خدمات بپردازند تا باری از دوش مسئولین برداشته شود نه اینکه این نرم افزارها باعث ایجاد مشکل و مشغله فکری مدارس گردند.

 

بر خلاف سامانه های هوشمندسازی مدارس موجود که تنها از یک پرتال جهت ارائه خدمات استفاده می نمایند گروه طلای نرم ، نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند توانا را در کنار وب سایت ( پرتال ) ارائه می دهد. این امر از آن جهت امتیاز محسوب می گردد که کاربر می تواند به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به بهره گیری از آن بپردازد. معاونین به راحتی می توانند نمرات دانش آموزان را وارد نمایند ، از اطلاعات موجود گزارشات متعدد ، کارنامه و نمودارهای مقایسه ای استخراج نموده و پرینت نمایند. همه این پروسه بدون نیاز به اینترنت قابل انجام می باشد که البته نرم افزار با یک کلیک قابلیت تحت وب پیدا می کند و اطلاعات موجود در نرم افزار را جهت نمایش در سایت و دسترسی آنلاین به وب سایت ارسال می نماید تا از ورود مجدد اطلاعات به سایت جلوگیری گردد.

 

 

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی